We,mother Kaco and daughter Saya, are working on dogs and cats conservation activities.This is our activities' blog. We hope to share the information with many people, and we also would like to transmit the information. We started the activities in earnest in 2005. Looking for adopters for 9 dogs which some homeless people were unable to look after let us to start the activities.(ル二さん 訳)

2015年7月15日水曜日

祝!サンタ卒業

サンタのお届けに行ってきました

サンタのためにたくさんの品を用意して待っていてくれました

食器もカラーも名前入り♡

新しいお家についてからも不安そうな顔で私から離れませんでした

とっても甘えん坊で

人見知りで

ビビりで

すぐにお腹をみせるサンタ

大丈夫、何も心配いらない

優しいママが目いっぱい可愛がってくれるよ

幸せになるんだよ


ボク幸せになるよ\(^o^)/

帰宅するとご支援品が届いていました。


A.ミチコ様からいただきました
ありがとうございました。
A様、こちらからご連絡先をお知らせください。


0 件のコメント:

コメントを投稿