We,mother Kaco and daughter Saya, are working on dogs and cats conservation activities.This is our activities' blog. We hope to share the information with many people, and we also would like to transmit the information. We started the activities in earnest in 2005. Looking for adopters for 9 dogs which some homeless people were unable to look after let us to start the activities.(ル二さん 訳)

2012年6月14日木曜日

ジル

2007年に卒業したジルちゃん。兄弟のなかで唯一の女の子で体も他の子より一回り小さいビビりちゃんでした。

ご家族皆に愛され、穏やかな時の中で落ち着いたレディに成長しました。
ママさん曰く『写真より10倍位可愛いです』

譲渡の時には小学生だったお嬢さんも今では高校生とのこと。時の経つのは本当に早い!!!大学は獣医科など動物に関係する方向を目指しているそうです。頑張ってね♪


また可愛い写真を楽しみにしています。
有り難うございました。

0 件のコメント:

コメントを投稿