We,mother Kaco and daughter Saya, are working on dogs and cats conservation activities.This is our activities' blog. We hope to share the information with many people, and we also would like to transmit the information. We started the activities in earnest in 2005. Looking for adopters for 9 dogs which some homeless people were unable to look after let us to start the activities.(ル二さん 訳)

2012年5月14日月曜日

うちのわんずではありませんが・・・

笑ってしまいました。

和みのひと時をお届けします(^ ^)





1 件のコメント:

  1. 和み映像ごちそうさまでした♬
    あのブクブクの小ささからするとかなり濃密なものと思われます(笑)
    一嗅の価値ありですね(笑)

    返信削除